Thursday 28 July 2011

Girl time

There are times when sharing a dinner with a couple of friends, talking to a girlfriend who has known you all you life or receiving an email from Italy, makes you look at life, love and yourself in a completely different light. It is indeed enlightening when you see yourself through the eyes of somebody who loves you and cares about you. And it forces you to think, and if you are lucky and strong enough, to act, so you can become a better version of yourself.

So, to the women in my life who cook wonderful dinners and smile from accross the table, who make me laugh, who give me a ride with a BMW while smiling all the way or to those who spend 30 minutes of their morning writing me an "open talking" email.
I love you.

Hay veces en que una cena de amigas, una conversación con alguien que te ha conocido toda su vida o un email de Italia te hacen ver la vida, el amor y a una misma con una luz completamente distinta. Es realmente revelador cuando te ves a través de los ojos de alguien que te quiere y que se preocupa por ti. Y te fuerza a pensar (y si tienes suerte a actuar en consecuencia) para que puedas convertirte en una versión mejorada de ti misma.

Así que a las mujeres de mi vida que me cocinan cenas maravillosas y me sonríen mientras beben una copa de vino, a las que me hacen reir, las que me llevan en una BMW sin perder la alegría durante el trayecto o a las que se pasan 30 minutos de su mañana escribiéndome un email poniendo toda la carne en el asador.
Os quiero. Un montón.

No comments:

Post a Comment