Monday 22 November 2010

Time of my life





אין רגע דל במחלקה לעיצוב אופנה. שנת הלימודים החדשה התחילה בסערה, זו כמובן הסיבה למחסור בעדכונים בזמן האחרון.
עלי לחקור את הפאנק בין השנים 1973-1979, לתכנן חולצה עבור צביקה פיק (כן, שמעתם נכון), לעצב קולקציה בהשראת גרייס ג'ונס וחיל האוויר וכמובן מדי פעם גם לאייר, לשרטט, לגזור ולדגם שיעורי בית אחרים.
לעתים הבית פורץ בקריאות הצילו ואז אני נזכרת שצריך לטפל גם בכביסה, בקניות ובניקיון ובתוך כל הדברים האלו אני משתדלת למצוא קצת זמן לעבוד, לישון, לאכול ולהתקלח ובזאת נסתם סופית הגולל על לוח הזמנים שלי.
תכננתי להעלות חומרים מהלימודים אבל אני פשוט לא מספיקה, בהזדמנות הראשונה אסרוק ואפרסם.

אני לובשת חולצה של דיור שנקנתה על ידי אמי בשנות ה-80, חצאית מחנות היד שניה פומרץ שעלתה לי חמישה שקלים (!) ושרשרת אהובה במיוחד משוק העתיקות. החצאית התגלתה כרכישה מוצלחת ביותר שכן מלבד ההדפס האופנתי (אל תטעו, מדובר פה בג'ירפה ולא בנמר) היא חמושה בשתי שורות וולנים ואורך מדוייק.

שיהיה לכולם המשך שבוע מעולה ומלא נחת.

No comments:

Post a Comment