Friday 27 November 2009

Gray scale


העומס בלימודים גדל מיום ליום ועל אף הרצון העז שלי לעדכן לעתים קרובות יותר אני פשוט לא מספיקה. אני קמה השכם בבוקר, הרבה לפני השעה בה אני צריכה לצאת מהבית (וזאת מפני שלוקח לי המון זמן להתארגן בבוקר) אל עוד יום לימודים מפרך. הלימודים מאוד מאוד אינטנסיביים, לעתים אני נהנת יותר ולעתים פחות אך מה שבטוח הוא שהימים מלאים באתגרים ולא רק כאלו הקשורים בתפירה, באיור או בעיצוב אלא גם הרבה מאוד אתגרים הקשורים בתכנון זמן ובהתמודדות עם לחץ וביקורת.
מעניין לראות את האנשים הסובבים אותי ואת התמודדותם עם אותם אתגרים, התגובות של כל אחד לאותם מצבים הם כל כך שונות, מה שקל לאחד קשה מנשוא עבור אחר ומה שמשעשע מישהו גורם לזה שלידו לפרוץ בבכי. כנראה שהכל תלוי בעיני המתבונן ובנקודת המבט. הדרמות הקטנות שמתחוללות בכל יום בלימודים הן הרי כלום לעומת הדרמות של החיים האמיתיים ולכן חשוב לשמור על פרופורציות, להרים מדי פעם את העיניים מהדף הקטן בו ממוקדות עינינו ולזכור שהדברים אינם רק שחור ולבן.

No comments:

Post a Comment