Sunday 8 November 2009

Blame it on the weatherman




סתיו, חורף, קיץ, מזגן, שמש, צל, רוח... מזג האויר לא ממש ברור בעונה הזו של השנה ולכן הלבוש שלי בימים האחרונים פשוט לא מצליח להיות מותאם לטמפרטורות. אני קמה בבוקר, מעיפה מבט דרך החלון (אני לרב לא מקשיבה לתחזית) ועל פי מראה עיני מנסה לנחש מה יהיה מזג האויר בהמשך היום. אך כנראה שכאשר מתעוררים מוקדם יותר מהשמש ומתי שעוד שוררת צינת הבוקר הניחושים אינם משקפים דבר וכך כל יום אני מוצאת את עצמי בלבוש חם מהנחוץ...
השמלה הזאת נראית לי אידאלית למזג האויר המבלבל הזה הן מבחינת הבד שלה והן מבחינת ההדפס, יש בה מן הקיצי והחורפי גם יחד.
סבתי בחרה את הבד לשמלה לפני שנים רבות והיא נתפרה לה במיוחד, משום שהיא מעט גדולה נאלצתי להוסיף את החגורה, אך אני חושבת שבלעדיה היא יפה יותר.

שמלה - היתה של סבתי
שמלה מתחת - מאיה נגרי
נעליים - פביו רוסקוני
חגורה - אווה טפנר (אם כי אני לא בטוחה בכך)


The weather in this time of the year is very confusing, it often changes from warm to cold and the other way around. I find this dress suitable for both situations, there is a bit of summer in it and a bit of winter as well.
My grandma bought the fabric many years ago and the dress was custom-made for her, I added the belt because it's a bit too big on me but I think the dress is prettier without it.

Dress - used to be my grandma's
underneath dress - Maya Negri
shoes - Fabio Rusconi
belt - Eva Tefner (Though I'm not sure)


No comments:

Post a Comment