Monday 12 October 2009

The jungle researcher, The European tourist and The fashion student to be












את תיק הקש הזה קניתי בחנות עתיקות בבואנוס איירס. התיק מאוד שונה ואחר בעיני ומרתק אותי לחשוב מי האשה או הנשים אשר השתמשו בו לפניי, מתי יוצר ואיפה בעולם הוא התגלגל (כתוב בתוית "מייד אין הונג קונג" אך זו פיסת המידע היחידה). קשה לי לומר מה בדיוק הוא מזכיר לי, בדמיוני אני רואה תמונה ישנה בשחור-לבן ובה תיירת אירופאית אופנתית מחזיקה את התיק ומחייכת למצלמה או אולי חוקרת ג'ונגלים קוקטית, אשר שולפת מהתיק זכוכית מגדלת על מנת לבחון זן חדש של פרפרים שטרם התגלה.
בכל מקרה חוקרת ג'ונגלים אני כנראה כבר לא אהיה וגם תיירת אירופאית לא אהיה בזמן הקרוב שהרי בעוד ימים ספורים אתחיל את לימודי במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. אני נעה בין הקטבים, רגע אחד אני שמחה ומאושרת וברגע שאחריו אני שוכחת לחלוטין את ההתרגשות שאפפה אותי בשבועות האחרונים וחשה בעיקר לחץ גדול. אני מרגישה לא מוכנה, לא מאורגנת, לא מצויידת, עוד לא מיציתי את החופש שלי והחדר שלי במצב בלאגן מתקדם, המכונת תפירה שלי זקוקה לשימון דחוף, ואין לי מקום לכל הנעליים שלי (זה לא קשור ללימודים אבל בהחלט מטריד אותי). מכרים ויודעי דבר בתחום האופנה הזהירו אותי שזהו השבוע האחרון של חיי (לפחות כפי שחייתי אותם עד כה) ואילו אני ברגעי אופטימיות דווקא חושבת שהשבוע הוא בעצם השבוע הראשון של שארית חיי, שהרי חיכיתי זמן כה רב לרגע המיוחל הזה, מגיל צעיר ידעתי שזה מה שארצה ללמוד.
כל שנותר לי עכשיו הוא להתאזר בסבלנות, לסדר סידורים אחרונים (כולל תשלום חוב לביטוח הלאומי...) ולבחור מה ללבוש ליום הראשון ללימודים, החלטה לא פשוטה כלל...

גופיה - טופשופ
ג'ינס - G-star
תיק - חנות עתיקות בבואנוס איירס
נעליים - אלדו
עגילים - וינטג' שקניתי באינטרנט


I bought this bag in an antique store in Buenos Aires. I think this bag has a very distinct look that makes it very different. I'm really interested in the history of the bag, I wonder who was the owner of the bag, when was it manufactured and where around the world did it pass. In my imaginations I see an old black and white picture of a fashionable European tourist holding the bag and smiling to the camera or maybe a jungle researcher pulling a magnifying glass out of the bag and looking at a very rare butterfly...
Anyway, I guess I won't be a researcher nor a European tourist in the upcoming years Because next week I'll start studying fashion design at Shenkar College of Engineering and Design. I feel absolutely unready to start but there is no time for hesitations. All that left is to wait for the big day and choose an outfit...

shirt - Topshop
jeans - G-star
handbag - from an antique store in Buenos Aires
shoes - Aldo
earrings - vintage, I bought throgh the internet

No comments:

Post a Comment