Saturday 11 September 2010

NINA & UDI


זוכרים את הפוסט הזה? התכנון היה לארח פה בסלון הבלוג לעתים קרובות מכרים, חברים ושאר ירקות אך רצה הגורל ועד עתה פוסט מהסוג הזה לא יצא לפועל. האורחים הנוכחיים הם נינה מנדלסון ואודי נאור, חברים ותיקים שברבות הימים גדלו, גבהו והפכו לזוג יפהפה. אני ונינה חברות מאז ימי חטיבת הביניים, עת היינו שתינו מתבגרות חסרות ביטחון בעלות עניין משותף במכנסיים מתרחבים ובחורים עם שיער ארוך. את אודי הכרתי פחות או יותר באותו זמן בצופים ומאוחר יותר למדנו שלושתנו באותה כיתה בתיכון אלון. כבר שלוש שנים שנינה ואודי הם זוג לוהט ולאחרונה עברו להתגורר יחדיו בדירה לוהטת ברחוב גרוזנברג.
נינה מתחילה ללמוד בקרוב עיצוב פנים במכון הטכנולוגי בחולון ואודי הוא מפיק מוסיקלי, מתופף, דיג'יי ויזם. יחד הם מגדלים מאוורר העונה לשם טופסון ועציץ בזיליקום. צילמתי אותם בדירתם ביום מהביל במיוחד, היה כיף.

איפה אתם עושים קניות בדר"כ?
נינה: משום מה אני מרשה לעצמי לקנות כמעט ורק בחו"ל, אני קונה בעיקר ב H&M ,Topshop ,Zara ובחנויות יד שנייה.
אודי: בגאפ, זארה, נייק, H&M, Insight. הרבה מהבגדים שלי נקנו ברכישה אחת מאסיבית בסיטאדיום בפריז וכללו את החברות Obey/Sixpack ועוד דברים פחות מוכרים. גם יש לי המון בגדים שקיבלתי או שלקחתי מאנשים סביבי: אבא, אח שלי וחברים.
מה הפריט האחרון שרכשתם?
נינה: שמלה בצבע אפרסק (זו שבתמונה למטה), פשוט התאהבתי בה. שכנעתי את עצמי שהיא סופר שימושית ואני כל הזמן אלבש אותה, אני ממש אוהבת אותה והיא עלתה רק 18 דולר!
אודי: נראה לי סניקרס של נייק בגוונים של כחול.
אודי, מה אתה הכי אוהב שנינה לובשת? נינה מה את הכי אוהבת שאודי לובש?
נינה: חולצות מכופתרות ודברים שאני קניתי לו.
אודי: אני הכי אוהב את הדברים הפשוטים והמאווררים יותר. פחות אוהב את הפרחוניים ואת הטרנד הסוחף של גזרה גבוהה, למרות שנינה גורמת לכל דבר להיראות טוב.
לו ניתן לכם סכום כסף בלתי מוגבל לקניות, איזה פריט הייתם רוכשים?
נינה: אמבטיה על רגליים.
אודי: מכנסיים לבנים של לואי ויטון.
מה לעולם לא תלבשו?
נינה: יש המון דברים שנראה לי שלא אלבש אבל מצד שני, סקיני וגזרה גבוהה זה משהו שהיה נראה לי הכי מכוער בעולם ועכשיו זה הגיוני. בגדול בגדים צמודים מדי זה לא הקטע שלי לאחרונה.
אודי: מכנסי 3/4 אף פעם לא סבלתי. גועל נפש. איכסה.
כמה זמן אתם משקיעים בבוקר בהתלבשות?
נינה: אני לא מאנשי הבוקר כך שבדרך כלל אם אני צריכה לצאת מוקדם יש לי שנייה להחליט אבל אם יש לי זמן זה יכול לקחת גם שעה. אני מסוגלת להחליף מליון בגדים, יש ימים כאלה בהם שום הופעה לא מספקת.
אודי: בין כמה שניות לכמה דקות.
מיהו אייקון האופנה שלכם? מדוע?
נינה: בטי דרייפר ממד מן. ההופעה שלה תמיד מושלמת, אם בשמלת ערב מהממת וכפפות או בכותונת לילה עם חלוק תואם, בשיעור רכיבה או סתם בבית. יש בה אלגנטיות ואצילות וחוץ מזה הפער בין המראה המושלם שלה לחיים המתפרקים והלא ממומשים שלה מעניין. חוץ ממנה אודרי הפבורן כמובן ובכלל דמויות נשיות מסרטים ישנים תמיד מלהיבות אותי.
אודי: מייקל ג'קסון.
מיהו המעצבים האהובים עליכם? מדוע?
נינה: מארק ג'ייקובס. כנראה שגם אודי יגיד את זה. גם מיו מיו וסטלה מקרטני, עושים שם דברים שקולעים מבחינתי.
אודי: אוביי ולואי ויטון עושים דברים מדהימים ואני ממש אוהב את הצילומים בפרסומות של מארק ג'ייקובס.
אחרי אילו בלוגים אתם עוקבים?
נינה: אני לא ממש עוקבת בקביעות אבל את "הגרסונייר" הישראלי אני ממש אוהבת, הם כותבים ממש שנון וחמוד. לאחרונה אני מחוברת הרבה ל the selby שמגיע לבתים של אנשים מדליקים ומצלם, זה חטטני ומעניין, חוץ מזה אני אוהבת שהוא מראה ראיונות בכתב יד. אחריך כמובן באופן קבוע.
אודי: לא ממש עוקב אחרי דברים של אופנה, בעיקר בלוגים של מוסיקה וטכנולוגיה. pitchfork ו-techcrunch.
אילו מגזינים אתם אוהבים?
נינה: Wallpaper, Vogue, Marie Claire, living etc, Nylon. ליומולדת האחרון אחי עשה לי מנוי לPig, מגזין ממש אדיר, יש בו אופנה, אומנות, מוסיקה וצילומים יפים אבל הוא באיטלקית.
אודי: מה שנינה מביאה הביתה, vogue \ wallppaper. אבל מאז שראיתי את Pig הבנתי שהאיטלקים לא שמים על אף אחד, מאוד יפה.

מה החלום שלך?
נינה: להיות מאושרת, להרגיש שאני מגשימה את עצמי, לחיות במקום יפה בעיר מדהימה, להיות מוקפת באנשים שאני אוהבת ולטייל הרבה.
אודי: להיות בן אדם טוב ולהצליח בכל שיגעון שבאותו רגע אעשה. הכי חשוב זה לא לשכוח את החברים והמשפחה.
מה מפחיד אותך?
נינה: חושך ומוות טפשי כמו חנק מגלידה או נפילת אגוז קוקוס על הראש.
אודי: זמן לא מנוצל.
מה אתם עושים בזמנכם הפנוי?
נינה: מציירת, קוראת, רואה סדרות, שומעת מוסיקה, מטיילת בעיר ומבלה עם אודי ועם חברות.
אודי: מבלה עם נינה בבית, עושה מוסיקה ויוצא לשתות עם חברים.
מה תקחו לאי בודד?
נינה: את דינו (בובות הדינוזאור מגיל 4, אני משתדלת לא לישון בלעדיו).
אודי: את נינה ומחשב נייד כמובן.



No comments:

Post a Comment