Monday 11 January 2010

My "nothing can go wrong" jacket








לא עמדתי בפיתוי. את הג'קט הזה קניתי לעצמי כמתנת יום הולדת מוקדמת, והוא ללא ספק אחת הרכישות המוצלחות אי פעם. חוץ שהוא יפהפה בעיני, הוא מזכיר לי בכל פעם שאני לובשת אותו את הסיבה שבגללה אני כל כך אוהבת באופנה. זה הרי ידוע שהאדם עושה את הבגד ויש גם שיאמרו שהבגד עושה את האדם, בכל מקרה אין כל ויכוח על כך שלבגדים יש יכולת מופלאה להשפיע על מראהו של אדם. הבגדים גורמים לנו להיראות רציניים, קלילים, מצחיקים או כוחניים, שמנים או רזים,מכובדים או עלובים, ידם של הבגדים בכל. בעיני היכולת המופלאה של הבגדים אינה טמונה בהשפעה שיש להם על אנשים אחרים אלא בהשפעתם דווקא על הלובש. וכאן אני חוזרת אל הג'קט שלי - בכל פעם שאני לובשת אותו אני מרגישה פשוט נהדר. זה בכלל לא משנה מה אני לובשת מתחתיו (אך אין ספק שתחרה ופרחים רק מוסיפים לכל העסק), הוא עושה את כל התלבושת, וגורף מחמאות בשפע.

ג'קט - לנווין
חולצה - מארגנטינה
חצאית - טופשופ
נעליים - מניו יורק

I bought this jacket as an early birthday present to myself, and it's definitely one of my best purchases ever. Besides being pretty, this jacket also reminds me each time I wear it the reason for my irresistible love for fashion. fashion has the ability to change not only the way we look, but also the way we feel. Every time I wear my jacket I feel just great, no matter what I wear underneath, it just makes every outfit wonderful and helps me get lots of compliments.

jacket - Lanvin
shirt - from Argentina
skirt - Topshop
shoes - from New York

No comments:

Post a Comment