Thursday 28 January 2010

Face a-head





אתמול (למעשה שלשום, אך את מרבית הפוסט כתבתי אתמול) היה היום הראשון מזה זמן רב בו לא היה לי דבר לעשות (יש לי כמובן המוני דברים לעשות אבל לא שום דבר שאינו סובל דיחוי למחר או מחרתיים) ואני חייבת לומר שהזמן עבר לו די בעצלתיים. כבר חודשים שאני חולמת על חוסר מעש ובטלה אך אני חייבת להודות כשהגיע רגע האמת, לא ממש ידעתי מה לעשות עם כל הזמן הזה. בבוקר ביליתי בגמגומים בספרדית במוזיאון תל אביב עם בת הדודה של בן זוגי אשר הגיעה לביקור היישר מארגנטינה (חובה לראות את התערוכה של צדוק בן דוד, פשוט מרגש), חזרתי בצהריים עייפה במיוחד, נמנמתי קצת וביליתי את אחר הצהריים בבטלה מהסוג הרע. התייסרתי על כך שאיני ממלאה אחר מטלותי ועל כן גם לא עשיתי שום דבר כיפי או משמח. כמה מוזר, פתאום תזמון החופשה נראה לי לא כל כך מוצלח, אני כבר בשוונג לימודי אז בואו נגמור עם זה וזהו...
היום בבוקר ביצעתי סוף סוף את זממי בגלויות שקיבלתי מיריד "צבע טרי" ואשר עתידות להימכר בו במסגרת פרוייקט הגלויה הסודית. אחר כך עסקתי קצת בענייני ביטוח לאומי ומע"מ שהרי לעתים אין מנוס מקצת בירוקרטיה, ולאחר מכן הזמנתי לי ולבן זוגי כרטיסים למופע "ראשס" של אבשלום פולק וענבל פינטו, צמד כוריאוגרפים שאנחנו מחבבים במיוחד. חוץ מזה המשכתי בבטלה הלא ממש חיובית מאתמול וכעת אני מתכוננת אל שיעור המתמטיקה שיחל בעוד זמן לא רב (בזמני הפנוי אני מורה פרטית למתמטיקה).
שעורי המתמטיקה עברו בהצלחה (כפי שכבר הזכרתי כתיבת הפוסט נמשכה על פני יותר מיממה ולכן זה ממש בסדר אם הרצף הכרונולוגי אינו ברור לכם). ערב קר במיוחד עבר לו בעודי לובשת את כפפות העור שלי המחופות בפרוות צ'יטה (מלאכותית כמובן) ואת הבוקר ביליתי בסיור חפוז בתל אביב, ביקור קצרצר בשנקר וארוחת צהריים בבית קפה. יש לי הרבה בלאגן בראש ועוד לא הספקתי לעשות בו סדר מאז תחילת החופשה אי לכך גם הפוסט לוקה מעט באי בהירות. עמכם הסליחה. מצורפות כמה תמונות אהובות הבמיוחד בהן נתקלתי בשיטוטי באינטרנט בימים האחרונים, שהרי בהעדר סדר יום ברור אני מסוגלת להעביר שעות ארוכות בבהיה במסך.

The last few days were kind of weird in their emptiness. It's the first week of my vacation, and I feel like I don't really know what to do with all this spare time I suddenly have. I've already been to the museum, took care of some bureaucratic things, ordered tickets to a dance show for my boyfriend and me and worked a bit (I work as a private math teacher). Besides that I did pretty much nothing and that's despite all the things I have to do. My head is kind of messy right now and so is this post (sorry for that). In the past few days I've spent many hours in front of the computer, these are some of the pics I saw and loved.

No comments:

Post a Comment