Tuesday 5 April 2011

on the spot !

haritu aku jalan jalan kt JAYA JUSCO (wgsa maju) sbb aku suro jaq turun kn aku kt situ lepas aku check scholarship. kalau kita pg JJ kita msti terus pg ke MPH bookstore btol tk kwn kwn ? aku masuk aku tgok dkt "new release" section ada a book yg da lama aku nak sejak time aku f5 lg . aku tgok covering colour da tuka dan setelah aku amati , WOW , its in fully malay ! jd aku tros beli . it was a second version of it .

ni ha buku dye , title = ROJAK 
aku kagum dgn kebolehan aku kerana aku sgt tgkas , keesokan harinya aku sudah abes mmbaca ! ahaha , cepat uolss . ia sebuah buku yg menghimpunkan koleksi cerita cerita pndek(certot) ,bukan cerita pasal variety of rojak(makanan) oke, for summary : the story was magnifficent , fun about life , sex , money and other malaysian things ! aku enjoy reading it , u should read it ! 

jauhkan buku ini daripada kanak-kanak 15 tahun kebawah . ianya sgt bahaya ! 

No comments:

Post a Comment