Tuesday 5 July 2011

MATRIK MATRIK .

sgt stress apabila org akan bertanya kpd aku , "eh mana baju kemeja kao"? okey fine . smart apa aku pki kemeja , aku tau la korang jeles semua kan , ahaha , daripada korang tu pakai tshirt je pg kelas mcm sial je , mcm nak pg karok je , ahahhaa , pakai la shantek shantek skit kn , kn ?
btw , aku kt sini lain cerita pulak , kalao dah pki cantik cantik tak boleh pulak ! nak GLAMOR skit pun tak boleh , orang kt sini semua MENGANJING aku sebab aku cantik sgt pakai nye , aku dah penat la , aku pg mana mana buat apa pun mesti ade je yg nak kondem aku ! EFF! fashion fashion skit pun tak boleh myampah btul la aku , semua org kt sini skema skema badut !  ala nnty aku pg universiti (insyaAllah) pun sama jugak kan ! aku ni ha memang pelik , sgt pelik , lain daripada yg lain ! ahahha , nak buat mcm mana kan !



walau mcm mana pun , matrik sgt tough ! aku penat laaa , , , hari hari stress , matrik ouh matrik selamat kao satu tahun jela ,,,

SABA JELA EH . . .

No comments:

Post a Comment